Sol i massor

Men det borde vara förbjudet för helger att gå så här fort!
 
Igår fick vi för oss att åka och kolla bilar, hade tänkt mig en som kunde få vara två, tre år. Vi började på första bilfirman på väg in och där blev vi fast. Gick ut därifrån med ett avtal och nu är det tre veckors väntan till jag sitter i min nya Mitsubishi ASX. 
 
Vi åkte sedan och storhandlade för att fylla frysen för jag hatar att komma hem efter jobbet och behöva åka och handla. Handlade kött för grillen till sommaren också.
 
Idag tog jag en lunk tur på 5,8 km, gick första 500 meterna och lunkade sedan i cirka 4,5 km, men inte går det fort inte.
 
Har sedan hjälpt till med att få upp poolen som vi nu fyller med vatten, kommer nog att dröja innan vi kan bada eftersom det ska bli sämre väder i slutet av veckan.
 
Vägning i morgon, har ingen aning om hur det kommer att gå!
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis till ny bil! Får man extranyckeln eller?! ;)

Svar: Det finns märken som är på min Kia som inte jag gjort och därför får du inte extranyckeln ;)
Gunilla Kalered

2014-04-28 @ 09:19:24
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Smart val av bil!

2014-04-28 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0