Dag 21

 
Dagens Naturdiet!
 
När jag ser tillbaka har de här tre veckorna gått fort men trodde nog inte att det skulle vara så tufft som det till slut blev. Det tuffaste har varit att jag inte tappat den vikt som är tänkt och jag är fortfarande super rädd att de ska säga åt mig att gå hem imorgon. Troligvis skulle jag bryta ihop men sedan komma igen.
 
Ska bli skönt när det är över och jag inte har en tid att passa i vikttapp utan det kan ta den tid det tar. Bara jag går neråt och inte upp och att hjärtat lugnar ner sig och inte strular.
 
Snart är det dags att ta duschen med bakteriedödande och sedan ta sprutan med blodförtunnande. Packa det som ska med, ladda kaffebryggen. Kaffe och vatten får jag dricka före klockan fem imorgon efter det blir det inget.
 
Efter kaffe imorgon ska jag ta en ny dusch med samma hemska svamp och hårtvätt. Håret kommer att vara som svinto men det får vi fixa när vi är hemma igen. klockan sex ska jag ta medicinen som jag fick med hem.
 
Undrar vad jag ska packa med och hur dags jag är på avdelningen. Funderar på om jag ska ha datorn med mig eller.... nä det kan vara, och jag räknar med att få åka hem på tisdag.
 
Undrar om jag kommer vara frusen efter och om jag ska ha fårskinnstofflor, jo det får det nog bli. Boken jag nu läser och mobilladdare. Toalettsaker och Lypsyl.
 
Vi tog den här bilden idag 
 
 
Lite vardagsklädd och väldigt uttråkad.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Anna Skuthälla

Lycka till nu Gunilla. Det kommer att gå jättebra. Jag har två kompisar som båda genomgått en sådan operation och de är väldigt nöjda båda två. Jag ska tänka på dig imorgon.Kram Anna

2014-02-16 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0