En vecka avklarad = en tredjedel

7/21
Kan man också säga :)
 
Mår bra men är väldigt rastlös, vankar fram och tillbaka och får inget gjort.
Skönt att åka och jobba imorgon.
 
Innan jobbet ska jag till Vårdcentralen och lämna prover. Prover som ska tas inför ett besök på hjärtmottagningen nästa vecka plus att prover ska tas inför inskrivningen på avd 12 som är på torsdag.
 
Behöver också fixa till naglarna innan eftersom de nu är superlånga och vid operationen är det inte tillåtet med nagellack.
 
Min andedräkt är nu så man kan ta död på skadedjur med den men inköp av SB12 ska nog hjälpa. Tipset om tuggummi är kanske bra men för mig tror jag det triggar igång hunger.
 
Ett In Door Walking pass fick hjälpa mig idag mot rastlösheten. La inte på så mycket motstånd som ledare, som var en gapig typ, beordrade om. Tänkte  att det var bättre att överleva :)
 
Imorgon ska jag ställa mig på vågen och se vad den visar. Eftersom jag ska få bort 6,5 kilo måste jag ha tappat lite mera än två kilo för att vara i fas. Rapporterar imorgon kväll om resultatet.
 
 
Får inte träna för hårt för då kan jag få problem med mitt BMI
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0