Fortfarande ovisst

 
 
Tror dietisten blev lite trött på mig och mina frågor.
 
Vikten var 102,5 kilo och målet de vill ha på måndagmorgon är 101 kilo. Visserligen trodde inte dietisten att de skulle säga ifrån men samtidigt var hon inte säker. Tråkigt att jag inte kan visa att jag verkligen gjort som jag ska.
 
Eftersom det är svårt för mig att lyckas gå ner nu kommer det inte vara superlätt efter operationen heller. Ja inte för att det är superlätt för någon men jag kommer nog inte att tappa lika snabbt som de jag ser före och efter bilder på FaceBook.
 
Emma som dietisten heter frågade hur jag skulle ställa mig till att skjuta upp operationen och jag sa precis som jag känner "Jag går hem och skjuter mig" oj, hon såg lite förvånad ut. Men jag förklarade att jag faktiskt mår ganska psykist dåligt. Jag lovade sedan att köra in i kaklet över helgen.
 
Men ändå tänk det är bara nio mål kvar.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

1,5 kilo är ju ganska mycket över n helg men du kommer ju tappa lite i alla fall och det får dom faan nöja sig med!!! Du ska opereras så är det bara för jag kan inte leva med en moster som har skjutit sig!!
Älskar dej! Bara 9 mål kvar, du är snart i mål!!
Heja dej!

2014-02-15 @ 11:17:52
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0