Livet liksom stannar

 
Undrar lite hur jag ser ut om ett år, troligen skrynklig kropp men som mår bra och orkar.
 
När jag kommer hem från jobbet på eftermiddagarna känner jag rastlöshet och vill bara att det ska bli läggdags. Vanligtvis brukar jag laga mat och plocka med disk men nu är jag knappt i köket, har inget där att göra och Igge får sköta sina matintag bäst han vill. 
 
Ser på TV.n och blir irriterad på alla matprogram och hamburgarreklam. Jo det är lite halvtufft nu faktiskt, eller i allafall i kväll. Dagarna är det inga problem utan de knallar på i ganska snabb takt är inte speciellt sugen eller hungrig då. Men fryser och sitter invirad i en filt vid skrivbordet.
 
Tänk att jag har valt bort en resa till underbara Aruba, skulle ju faktiskt åkt om fyra veckor. Galet alltså!
Hoppas nu att min syster och jag kan ta en tripp till Turkiet när hon fyller 60 år i augusti. Bara någon tar hand om Svängbäng som är en minigris som hon ska få i födelsedagspresent.
 
Tolv flytande dagar kvar
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Turkiet Kanske!!!
Svängbäng = Neeeeeeej vill inte ha!!!!

2014-02-05 @ 16:15:09
Postat av: Syster Yster

Träningen gick bra det känns lite i bakbenen idag. Körde en timme ca:

2014-02-05 @ 16:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0