Min kropps tycks nu fatta :)

 
-2,2 kilo på en vecka har min kropp faktiskt släppt ifrån sig.
Väger nu 100,8 kilo
 
Ha, då har jag iallafall kommit till viktmålet för operation ;) ;) ;)
 
Idag är det sista dagen på bara soppor, hurra för det. I morgon blir det ½ dl potatismos, ½ fiskbullar mosade och gröna ärtpure ½ dl, känns nästan som om jag inte kommer att orka allt. Havregrynsgröt till frukost, nja kanske.
 
Om jag nu ska hitta något som är jobbigt är det att ta sprutan varje kväll, inte för att det är något problem att ta den men jag glömmer det. Sedan när jag klär av mig på kvällen då kommer jag ihåg för då ser jag alla blåmärken, får ett nytt vid varje spruta. Men det är inte många kvar nu.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt!!
Du har tränat för hårt tidigare! Jag sa ju at du skulle vara still! ;)

2014-02-24 @ 09:13:46
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Linda L

Underbart att du verkar så pigg och på alerten nu, och att du äntligen får lön för mödan! och nu kommer våren med, fasen vad mycket härligt du har att se fram emot nu:)

2014-02-24 @ 12:57:12
Postat av: Tackan

Va skönt. Grattis!!!

2014-02-24 @ 19:05:51
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: Tessan

Då blir det 7.5 kg bara i februari va?! Och än är ju inte månaden slut... Bättre resultat än dom som är med i biggestloser ju!!

2014-02-24 @ 21:32:02
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0