Nio rör med blod

 
Mycket som ska fixas inför operationen och jag planerar och fixar.
 
 
 Nagellackmåste bort så idag var jag och fixade till det men Gud så tråkigt det ser ut. Kommer att fixa till dem igen så fort jag kan.
 
Var på Vårdcentralen och lämnade ett gäng med prover men vet inte vad det var de kollar???
Som vanligt var jag snål och det är svårt att tappa ut blod från min kropp men med diverse meckande funkade det. 
 
Jo som sagt svårt för den här kroppen att släppa från sig, hade bara gått ner 2,5 kilo vilket innebär att jag har fyra kilo kvar. Undrar om det här kommer att funka...
 
Tänka törsta mig med lite nya ordideér men blev för snål när jag kom in i blomsteraffären, de flesta jag har blommar nu massor men vill ha fler.
 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0