ZIZZI

Fick ett SMS från Zizzis idag. Min favo-affär för oss lite större kvinnor kommer nu att stänga.
 
Minst 50% på allt från idag och jag som har köpstopp. Deras minsta storlek är 42 och det kommer ta lite tid innan jag är där nere.
 
Zizzzi har bra baskläder, toppar att ha under blusar o.s.v. 
 
Nä ni, det här kan jag inte missa så jag åkte in och handlade tre bastoppar. Det fanns mängder av skitsnygga jeans och lite annat men jag handlade inget mera.
 
En annan sak, jag undrar om jag verkligen är opererad ... tycker att det går bra och jag får lätt i mig mina måltider. Äter som jag ska men har förstått att andra blir jättemätta, det tycker jag inte att jag blir men är ändå nöjd mellan målen .... å andra sidan känner jag ingen hunger heller.
Va faan jag har blivit känslolös!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0