Ett steg mer eller mindre

 
Undrar ni hur det går med att inte inhandla någon klädtrasa eller några skor?
 
Det har ännu gått riktigt bra och jag har inte svikit mitt löfte. Men ibland är det svårt som när jag hittade den här fina kappan på Tradera. Såg också några snygga sjalar förut när jag gluttade runt. På stan är det massor med reor men jag står mot. Vi får se hur länge det håller.
 
I natt låg jag och tänkte på att jag skulle börja använda stegräknare ett tag för att motivera mig själv till att gå mera. Det finns en på min smartphone och den satte jag på i morse. Målet brukar vara 10 000 steg per dag.
 
Kollade nyss av mätare och hade då gjort 849 steg......
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Plåga dej inte genom att gå in på tradera mm och kolla på en massa kläder då!!

Stegräknarna i telefonerna är värdelösa!!

2014-01-14 @ 10:50:18
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Kinna

Håller med Veronica glo inte på kläder.

2014-01-14 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0