Tränat lite

Okey, då var det dags.
 
Igår löste jag kort på gymmet på Mirum och idag tog jag första träningspasset. Men tog det väldigt lugnt, kände bara på lite eftersom det idag är andra dagen på flytföda.
 
Det går faktiskt riktigt bra med flytdieten men så är det ju bara andra dagen. I morgon kommer det att vara en av de värre dagarna för då är jag på Bråvikens Golfklubb hela dagen och tredje dagen brukar vara den värsta har jag hört.... Troligen är det då som kroppen skriker: Rör inte mina valkar
 
Syrran var med på gymmet och hon har blivit så liten.... en fjärdedel av henne har försvunnit.
Nu ska vi jobba oss till lite fastare kroppar och det ska vi gör ihop.
 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0