Vänner kan göra undervärk!

De senaste åren har vi firat nyår med samma vänner. 
 
Det här nyåret har vi varit dåliga på att höra av oss och tiden har bara gått och nyår har kommit allt närmare utan någon planering. Ingemar och jag har tänkt att vi firar in det hemma själva, kanske gå på bio.......
 
I måndags dagen före nyår ringer bästa Susanne och undrar om vi har planerat något....... Vi diskuterade fram och tillbaka, jag la som förslag att vi kunde beställa mat från en Libanesisk resturang. Eventuellt gå ljuspromenaden. Inte göra det så stort utan bara träffas och vänta in nya året.
 
Susanne ringde även till det tredje paret som vi brukar fira nyår med för att höra vad de tänkt, där hade maken brandjour så de hade inte heller planerat.
 
Nu fick Susanne fart och ringde och frågade mig om jag blev besviken om vi inte beställde mat utan att hon fixade maten istället.......... Nä klart jag inte blir besviken men gör nu inget avancerat.....
 
När vi kommer möts vi av ett jättefint dukat bord, välkommstdrink, trerätter och champang :) :) :)
 
 
 
En fantastisk kväll som gick superfort, och så var det nya året här.
 
Har stora förhoppningar inför 2014
 
Ett nyårslöfte:
Ta bort luddet i torktumlaren lite oftare ;)
 
GOTT NYTT ÅR
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Gott nytt år.
Ja 2014 blir ett spännande år :-)

2014-01-01 @ 19:01:18
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: Veronica

GOTT NYTT ÅR!!
Tack för senast också! Så gott o trevligt!

2014-01-02 @ 14:02:57
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0