Dagen efter!

 
Är lite dagen efter idag men inte så farligt mest trött bara, var på fest hos min syster igår och drack några glas vin.
Hade jätteroligt och träffade barndomsvänner och vi skrattade och dansade galet.
 
Hade en plan att jogga Boberga varvet men eftersom regnet hängde i luften tog jag den korta turen i Janssons Kärr. Det gick riktigt bra tycker jag själv och när jag kollar och jämför med tidigare turer har jag ökat på hastigheten lite :)
 
Fortfarande är det långt från att jag springer men jag är faktiskt 53 år och har en del övervikt kvar.
 
Börjar känna mig skaplig i kroppen och ser själv att kroppen minskar. Hoppas också på att det ska visa sig på hjärtat vid nästa kontroll som jag har i slutet på juli.
 
På torsdag är det ett halvår sedan operationen, oj vad tiden går.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0