Nu och då!

Ser nog gladare ut nu
25 juli 2014
 
Nyårsafton 2013
 
 
Var igår på Rabalder och handlade på deras sommarrea. De har mycket fina sommarkläder och sköna.
 
Köpte mig tre par "typ" capri byxor, en klänning och en tröja. Skulle kunnat handla galet mycket mera men eftersom jag inte vet hur länge jag kan ha det jag köper och så går det åt galet mycket pengar även om det är REA.
 
Vi fortsätter med Loppisen i kvarnen, varje fredag och lördag fram till Östgötadagarna första helgen i september. Det går förvånande bra faktiskt. Vi säljer det mesta men vi har börjat plocka in mer och mer grejer så när vi sedan ska tömma kommer det bli ..... det ordnar sig för vi har inte långt till returpunkten :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0