Solen är här!

Vaknar tidigt på morgonen och kan inte somna om, bara upp och sätta på kaffet och sedan sitta vid datorn och mysa :)
 
Igår kom den efterlängtade solen till altanen och jag kunde ta några dopp i poolen, ganska kallt men ändå skönt.
 
Även om vågen inte visat så mycket nedgång sista veckorna känns det som om det har hänt en del i kroppen. Fick igår först en kommentar av grannen som spärrade upp ögonen och utbrast "men faan vad du gått ner i vikt, ska du försvinna helt" haha, det finns ju kvar att ta av :)
 
Sedan kom Jesper hem och även han som sällan ser något sa "Hallå, vad smal du blivit, äter du nått överhuvudtaget" :)
 
Jorå jag märker nu att det händer och om inte annat allt slappt och skryngligt som hänger runt kroppen och att kläderna liksom passar .... eller inte. Byxorna jag köpte för två veckor sedan sitter nu riktigt slappt.
 
Tog en liten joggingrunda igår, hade planer på en halvmil men helt plötsligt fanns inte tiden. Märkte dock av att jag ökat betablockeraren och att jag inte druckit tillräckligt under dagen eller om det var för att jag inte joggat på över en vecka.
 
Har svårt att dricka för just vatten svider lite i magen, konstigt!!! Men det brukar gå över om jag tankar på och det är planen för dagen.
 
Angående betablockeraren har jag fått en tid till hjärtmottagningen den 30 juli så det är inte alls så långt borta, troligen fick jag en tid snabbare för att jag ringt och ifrågasatt min medicinering.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi är friska! :D

2014-07-05 @ 10:43:12
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0