Hård Cirkelträning

 
Välta däck, springa med däck på axlarna, olika sittups, armhävningar, slå med långa trossar i marken (ni som sett Biggest loser vet) m.m.
 
Jättekul och timmen gick väldigt snabbt men puh så jobbigt och jag lovar att det känns i kroppen idag.
 
Här är också ett tillfälle där jag känner att jag inte riktigt hänger med de lite mera vältränade tjejerna men jag tänker inte ge mig, nä jag tänker försöka ta varje träningspass som finns för det här behöver min kropp.
 
Att åldern skulle ta ut sin rätt tycker jag låter dumt, min ålder har ingen rätt.
Låter heller inte hjärtat påverka utan även det behöver den här genomköraren.
 
Är väldigt svag i armarna, det ska jobbas upp och känner att en del av övningarna inte är snäll mot ryggen men om jag får starkare muskler runt bålen blir ryggen bättre,
 
Det är inte bara styrkan som fattas utan även tekniken och kordinationen i en del övningar, ja i de flesta faktiskt. Får hjälp med det men när kroppen blir trött tappar jag fokus. Inte lätt det här, skulle behöva en personlig tränare brevid mig hela passet.
 
Nästa träningspass på den här arenan är om två veckor men jag tänker träna på annat fram till dess, bara nu inte medicinen hindrar mig.
 
Säg till om du vill hänga på, 40 kronor kostar ett träningspass.
 
Men nu Bråvalla festival i tre dagar :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0