Kanalloppet!

Systra mi är en riktig tuffing Söderköpings stadslopp bra jobbat.Jag gör så gott jag kan!
 
Tisdagskvällen deltog jag i Söderköpings Kanallopp som var en mycket trevlig tillställning!
 
Inte går det fort när jag tar mig fram men är ändå nöjd med att jag deltar. 43 minuter och 41 sekunder tror jag min tid var och målet är ju under 45 minuter :)
 
En av vännerna som var och hejade hade med sig en megafon och när jag joggade fram vid kanalkanten hörde jag hur någon ropade ut "och här kommer Gunilla Kalered in mot samhället". Blev jättesnoppen och tänkte att nu menar det väl min svägerska som är en riktig "sprinter". När han ropade nästa gång hörde jag på rösten vem det var, KUL.
 
På Bilden är jag iväg mot mål och den biten gick på en gräsmatta och jag är faktiskt rädd att jag ska vricka till fötterna. Starten och Målet var gräs vilket var det ända som inte var riktigt till belåtenhet. För övrigt var banan verkligen toppen. Gör det gärna igen!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Svågern

Jättesnoppen??

2014-06-19 @ 18:34:36
Postat av: Veronica

Tyckte också att det var tungt och svårt på gräset! Jo man var lite nojig för att vricka till en fot eller två!

2014-06-21 @ 20:43:03
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0