Loppis

 
Har nu i två dagar haft Loppis i svärfars kvarn. Har inte gjort någon stor försäljning men det har varit väldigt trevligt. Många vänner som kommit in och hälsat på och en massa folk som jag aldrig sett förut.
 
Ibland blir man så förvånad av vad folk vill inhandla, saker som jag tror att jag får köra till soppen :)
 
Gjorde mitt första stora misstag i ätandet:
 
 
Var på smultronstället och satt och letade för att hitta en som inte var så stor. När den kom in kom jag ihåg hur stora de är. Grädden petade jag åtsidan och åt sedan knappt halva. Maken och sonen åt också av den och det var ändå mycket kvar. Brukar äta lite glass ibland men nu blev det för mycket. Mådde inte bra efter .....
 
Men är huvudet dumt får kroppen lida och jag gör inte om det :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0