Surt och tjurigt

Fick i förra veckan ett brev från hjärtläkaren angående ultraljuset jag var på. I den första meningen han skrev tyckte jag att det lät ganska positivt men i meningen efter ber han mig öka betablockeraren......
 
Fick inte riktigt ihop meddelandet och ringde till hjärtmottagningen för att att ifrågasätta, tänkte att det här är något "hitte på". Pratade med en sjulsyrra där som också tyckte det lät lite konstigt men hon skulle be läkaren höra av sig.
 
Idag ringde jag igen och den sjuksyster jag pratade med då sa att det var ett brev på väg till mig men hon läste upp det. Fynden som de gjort på ultraljuden (fynd??) och den senaste kontrollen visar att jag behöver högre dos av betablockerare....... 
 
Känns inte alls bra för betablockerare gör att jag har svårare att få upp pulsen när jag tränar och nu som det går så bra. Dessutom får jag torra ögon och det gör att de rinner och kliar.
 
Är arg på skiten!!!!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0