Uppdämt behov

Har inte handlat kläder på hela våren eftersom jag blir mindre. Troligen kommer jag att minska i omfång ett tag till men nu börjar jag tröttna på de kläder jag har även om det är en del jag nu kommer i som det var länge sedan jag hade :)

Tog en tur in till Norrköping för att "unna" mig "lite". Hade ett present kort på Rabalder med 500 kronor som jag gärna ville sätta sprätt på. I den affären finns det mycket som jag lätt hade kunnat inhandla men nöjde mig med ett par Capri jeans och en klänning.



Klänningen är underbart skön och lättburen och byxorna också. Finns en klänning till jag tänk mig men den fanns inte i min storlek men ska passa på att prova den när jag kommer till Malmö nästa vecka.

Hittade också en fin Masai tunika som var nedsatt 30%


150 kronor för en jeansskjorta tycker jag är ett bra pris


Mina fötter behöver extra stöd i hålfoten och jag har hålfotsinlägg men när jag skulle köpa nya fastnade jag även för ett par springskor som var riktigt stadiga


 Vill gärna gärna ha speciella skålar att äta soppa, gröt eller annat i men de är ganska dyra så jag köpte mig bara två. Får väl önska mig dem.


Har kaffemuggar i samma :)

Köpte också ögonkräm för att jag har eksem på ögonlocken plus att min balsam till håret var tvunget att fyllas på.

Nu får det nog vara färdig shoppat för ett tag.

Nu är jag jättesugen på en joggingtur och det blir i såfall tredje dagen i rad men eftersom det är så kort tur på1,8 km tror jag det går bra.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0