Vill ha en ny telefon, tack

 
Är så j-v-a trött på min smartphone för inte är den smart inte.
 
När jag joggar vill jag använda runkeeper för att få lite koll på om jag gör några förbättringar, hur långt jag springer o.s.v. När jag slår på den tar det superlång tid innan den hittar var vi är och jag brukar då ge mig iväg ändå. 
 
Idag tog jag en joggingtur från kontoret och ner vid strömmen, en tur på cirka 3 km. Jag hade hunnit 1,5 kilometer innan den hittat var i världen jag var och dessutom hade den avslutat passet en gång och jag fick sakta ner från jogging till gång för att få igång den igen.
 
Dessutom brukar jag lyssna på RixFM under tiden och musiken ska ge mig energi men även då blir det problem och idag tystnade den helt.
 
I september går mitt avtal ut och jag kan skaffa mig en ny och det kommer att bli en Iphone. Vet inte om jag kan vänta så länge.
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0