Dricka, dricka, dricka

Vissa dagar går det bra att dricka, andra dagar inte alls!
 
En och en halv liter per dag vore bra om jag fick i mig men eftersom jag bara kan ta några klunkar åt gången är det inte lätt. Ibland ställer jag min vattenflaska någonstans och glömmer den......
 
Får kommentarer om att det syns att jag tappat en del vikt och känner mig lite lättare, riktigt roligt.
 
Men att inte ha kontroll på vikten är jobbigt (snacka om kontrollbehov), hoppas att utmaningen bara gäller en vecka.....
 
Inte långt kvar till Vårruset, knappt två månader. Hade tänkt vänta med jogging tills jag nått 95 kilos sträcket men kan nog inte vänta. Tror det blir en promenad med omväxlande jogging i helgen.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0