Potatismostrött

Idag känndes det lite men dock så lite lättare på träningspasset. Men det är troligen samma som spinning på In Door Walking, ju starkare man blir dessto hårdare kör man.
 
I morgon kan det eventuellt bli en lite promenad, eller inte, på söndag kör jag nästa pass.
 
Efter träningspasset idag var jag på ett möte på jobbet och hade laddat en matlåda att ta med. Den stod kvar hemma i kylskåpet! Fick försöka lösa situationen och köpte en bakpotatis med skagenröra, inte det nyttigaste och jag åt inte mycket av den. Kändes okey men nu på sena eftermiddagen mår jag lite illa.
 
Illamåendet kan bero på att det var för fett eller också för att jag ligger efter i vätska efter träningen.
 
Ska laga till mig något nyttigare vartefter men är trött på potaismos eller rotmos.
 
Min träningkompis Veronica körde först passet med mig och efteråt ställde hon sig på löpbandet och höll
fortfarande på att springa när jag hade duschat och klätt mig..... Hur orkar hon?
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fast nu var det ju inte riktigt så att jag joggade heeeela tiden. Gick ju lite då o då. Hade bara tur att jag joggade just när du kom ut så det verkligen såg ut som om jag lixom "fortfarande" joggade och inte igen... ;)

2014-03-07 @ 18:15:19
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0