Skärpning

Igår kväll hade jag ont i magen :(
 
Är huvudet dumt får kroppen lida ;) Stressade lite igår med frukosten och fick inte i mig allt, äter yoghurt med protienpulver (trött på protienpulvret). Åkte sedan iväg på barnklädsloppis och glömde att ta med vatten......
 
Köpte sedan Fun-light för att ha något gott att dricka, nä det var inte gott. Tror inte jag mår bra av stevia som är den ersättning fFun-light använder istället för socker. Nä bättre planering nu men samtidigt kan jag ha haft ont i magen utan operation så vem vet vad som är vad :)
 
Att dricka tror jag är det viktigaste och framför allt när det gäller de dagar jag tränar och det är inte lätt eftersom det nu inte går att "bälja" i sig vatten.
 
Idag ska jag på barnkalas men där blir det för min del bara kaffe och vatten, men roligt att träffa lite folk. Efter det till gymmet.
 
I morgon ska jag jobba, skönt med vanligt liv igen.
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0