Tankar mitt i natten

 
 
Klockan är kvart i fyra på morgonen och jag är vaken!
 
Varit vaken i en över en timme och tyckte inte det var någon ide att förska sova mer och var dessutom kaffesugen.
 
Försöker verkligen vara nöjd med de tio kilo jag gått ner men misströstar lite ibland. Beror på att jag läser om de som bara rasar i vikt och hjärnan inte hänger med.... hos mig tror jag inte kroppen hänger med hjärnan.
 
Läste om en kille som gick ner ett kilo om dagen..... Jag går inte ner ett kilo i veckan.
 
MEN
När jag tänker på att det är tio kilo på åtta veckor är det 1,2 kilo i veckan...... 
 
Ska till dietisten på måndag, får se vad hon tycker. 
 
Okey, huvudsaken att jag mår bra och att det går åt rätt håll.
 
 
 
...Nilla..
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

10 kilo är ju väldigt hälsosamt för dej att du gått ner! Tänk på det!! Att du vaknar tidigt men ändå inte är halvdöd på kvällen kanske beror på att du slutat snarka nu och kanske sover bättre när du väl sover! Du är kanske mer utvilad än på väldigt länge...??

Nä jag tycker att kycklingrisotton slår laxrisotton, men jag äter ändå den med lax i blanf för att variera... ;)

Puss

2014-03-27 @ 09:06:51
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0