Utnyttja latheten

 
En latmask har jag nog alltid varit men sedan beror det på vad det gäller.
 
För 24 år sedan när jag bodde i en lägenhet tre trappor upp utan hiss, kom jag hem från jobbat och kom på att jag glömt köpa cigaretter. . . . Av ren lathet tänkte jag får väl sluta röka då. 
 
Dagen efter när jag kom till jobbet berättade jag för arbetskompisar att jag nu slutat och fick en kommentar från en av de drygaste: "Det kommer du aldrig klara" Idag kan jag säga: Tack för den
 
Inte ett smygbloss, inget feströka har det blivit MEN jag hävdar alltid att det är ett uppehåll som ska hålla på tills jag minst är 65 år. Sedan får vi se vad jag tänker då :)
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0