Vad är Vad

Svårt att veta vad som är vad när jag inte mår bra.
 
Igår efter lunch fick jag ont i magen, åt ris med oxrullader och sås plus rårivna morötter. Åt samma mat på söndagen men morötterna var inte nygjorda (kvar sedan några dagar tidigare).
 
Magvärk sitter långt ner och jag har haft samma värk några gånger före operationen tror jag. När jag kom hem la jag mig ner och det känndes först lite bättre men snart började tarmen vara av behov av tömning ;)
 
När jag åt eller drack något var det dags för toabesök. Gick och la mig tidigt och tog en insomningstablett för att sova bort eländet, vaknade i morse och hade ingen värk men behöver fortfarande vara i närheten av toaletten.
 
Känner mig skapligt pigg men stannar ändå hemma för att jag vet inte om jag smittar eller om det är min "speciella" magen som bråkar.
 
Olika alternativ till nuvarande status:
Gamla morötter
Maginfluensa med enbart "bakras" (inget illamående)
Ätit något som var för fett (kanske såsen till oxrulladerna)
 
"Skit" samma, det går över!
 
 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0