Inte bara lat!

 
Hittills idag har jag badat sju gånger, tror jag. Det är jätteskönt nu och vattnet ligger runt tjugo grader.
 
Jesper har åkt på en ny omgång av halsfluss, stackarn. Knappt varit frisk i två veckor. Han och flickvännen Emma tillbringar då tiden här och Emma har också badat flera gånger.
 
Tyckte det var en perfekt dag att äta sill och potatis på, vilket det bara är jag som tycker om men jag köpte en liten sillburk och fixade till så alla blev nöjda.
 
 
Förövrigt har jag kluvit en massa ved och får nog göra det i några dagar till för att det ska bli klart.
 
 
Men har även hunnit med att ligga i hängmattan.
 
Härliga tider!
 
...Nilla...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0