Min trostjänare

 
Nu finns den inte längre i min tjänst, någon annan ska få ha den i sin ägo.
 
Jag köpte den i augusti 2006 och den har varit som ett andra hem eller tredje eftersom jag en tid haft en lägenhet i Nyköping. Den har gått några resor till Malmö och det är bara en gång den inte startat men om jag då haft lite mera kunskap om motorer hade jag fått igång den.
 
Den har används som flyttbil och som transer, tagit mig fram och tillbaka till arbetet. 
 
Vi har trivs bra ihop men nu behöver jag någon yngre som bär mig fram.
 
Hej då Carensen, vi kanske möts på vägarna.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Kinna

Du kommer stormtrivas med din nya vita fina Mitsubishi.

2014-05-31 @ 10:00:58
Postat av: Tessan

NÄÄÄÄ vad sorgligt det blev!!

2014-05-31 @ 10:08:51
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0