Orkar inte sitta stilla

Ojoj, veckan som varit har inneburit en hel del sitta stilla och använda det som finns innanför pannbenet.
 
Hade planerat att jogga två gånger under arbetsveckan men det blev bara en :( Latmasken tog över.
 
Eftersom jag kände att jag låg lite efter på jobbet åkte jag idag in och gjorde några småsaker på kontoret och tänkte att jag efter det skulle besöka gymmet. När jag kom till gymmet var det obemmanad vilket innebär att man måste gå in en annan väg och ha en kod. Koden har jag glömt.......
 
Åkte hem och åt sushi istället. Satte mig i fåtöljen med ett gnagande samvete. 
 
Men va faan det är väl bara att dra på joggingkläder och ge sig ut trots att klockan är sju en lördagkväll.
 
Gick över all förväntan och jag har förbättrat min tid på 5 kilometer med cirka 5 minuter tror jag. 
 
Klappar mig själv på axeln!
På torsdag är det Vårruset.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0