Tjock och fet

Oj, nu har visst bloggen stått stilla men jag har liksom inte haft tid eller lust att skriva.
 
Varit i Malmö och träffat mitt färskaste barnbarn Ines. Jag kommer inte lägga några bilder på henne för föräldrarna har valt att hon inte ska publiceras :)
 
Jag tog tåget ner till Malmö på Valborsmässoafton med ryggsäcken full med arbete som jag aldrig tog upp. Lyssnade på ljudbok och småslumrade. Svärsonen hämtade upp mig på stationen och skjutsade mig till hotellet och sedan hem till Ines och Madde. Ines är helt underbart ljuvlig, bara så tråkigt att det är så långt till Malmö.
 
Therese med familj kom också ner till Malmö men de åkte bil. Vi fick alla lite tid att umgås och den här lilla damen är också fantastisk:
 
 
Jätteglad och snäll hela tiden, sitter och pratar med sig själv och skrattar.
 
 
Den här lille herrn var också pigg och glad under vistelsen:
 
 
Vill åka tillbaka till Malmö direkt men det går ju inte.
 
Var ute på lite shopping och inhandlade mig en jacka för jag är så trött på den jaghar letat fram, den är på gränsen till för liten och känns inte bra.
 
Är lite besviken att det inte hänt mera än det har och kände det när jag gick och provade jackor. De jackor som gick igen satt som korvskinn och det är nu jag behöver en och inte om en månad eller två. Tror nog att det blir en kort säsong för den nyinköpta jackan men det skiter jag i, den kostade bara 400 kronor.
 
Jaja, roligare att handla åt andra:
 
 
 
Det går bra att motionera iallafall, orkar nu att lunka i fem kilometer utan att dö, visserligen är tiden inget att tala om men bara att känna att jag orkar och att kroppen håller är fantastiskt.
 
Kämpar med att dricka, tror att jag dricker för lite och jobbar på det hela tiden.
 
Imorgon är det dags att kliva upp på vågen, räknar med ett halvt kilo.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0