Slö och slapp lördag

Vilken skön dag!
 
Har idag bara tagit dagen som den kommer, bara låtit tiden gå och känt att det inte gör något att jag inget gör. Är ju en dag imorgon också.
 
Loppisen har varit jätterolig men ändå skönt nu att inte behöva "stolla" iväg på lördagmorgonen, blir lite mycket när jag jobbar fem dagar i veckan och bara har helgerna lediga.
 
Har heller inte tränat något på ett tag och inte heller yogat, men imorgon ska jag ta ett yogapass är det tänkt. Känner också att jag behöver ta en joggingtur men vet inte när jag får till det.
 
Trots att jag inte tycker att jag gjort något idag kom jag nu på att jag städat tre kökslådor :) Har så mycket bestik och har rensat ut lite och det var så skitigt i lådorna så det var säkert ohälsosamt.
 
Inte behöver väll jag tre hålslevar?????
Eller fyra soppslevar......
Tre osthyvlar???
Och när behöver jag 48 teskedar?
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0