Ett internt skämt


Igge och jag har ett skallat internt skämt som jag tjänar bra på och det har uppkommit ur följande historia.

Vid en av våra resor till Aruba och vi var på shoppingrunda gick jag in i en av dessa affärer där man kan inhandla en handväska för fantasisiffror, en väska skulle kunna kosta bra mycket mera än vad två veckor för oss på Aruba kostar. 😝

I den här butiken är det en "dam" som går och tittar och bakom henne går hennes man och vid upprepande tillfällen säger "Do you like this?" Och om hon stannade till sa han: "Do you want me too bay this four you?"

När jag kommer ut låtas jag vara lite sur på Igge som under tiden suttit på trappan och väntat...... Förklarar för honom att det är så en riktig make ska tjäna sin fru 😉

Nu händer det då och då när vi är i shoppingstagen och jag tittat på något i en realistisk prisklass att Igge frågar: Do you want this? Do you want me too bay it four you?

Igår hände det på Stadium vilket är orsaken till dessa nya träningsbyxor 😃


God fortsättning på Påsken

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygga!
Tror du Igge har tid o följa med mej till Stadium också nån dag?!

2015-04-06 @ 20:28:17
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0