511 km

Då har jag gjort den först etappen av min långa bilfärd. Kom fram till Sundsvall vid 16,30 och checkade in på hotellet. Det minsta hotellrum jag någonsin haft men det spelar mindre roll.

Gått bra att köra även om jag tror att det här är den tråkigaste biten, vädret har varit väldigt växlande från spöregn till klarblå himmel.

Fick ett samtal från vänner som var på väg hem från Norrland och vi bestämde träff och fikade i Söderhamn.


Efter incheckning på hotellet gick jag ut för att få i mig något ätbart. Hittade en något för dyr resturang vid namn Opus men när jag såg menyn var jag tvungen att satsa på den här:



Hade en tanke om att gå till gymmet här men tar och försöker sova istället och sedan komma iväg tidigt imorgon då jag tänker åka i många timmar och lägga många kilometer bakom mig.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

MMmm den där plankan såg inte helt fel ut! :D

2015-08-03 @ 10:20:07
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0