Visst får man ångra sig

 
 
Det är inte ofta jag ångrar något jag gjort utan mera ofta jag ångrar det jag inte gjorde :)
 
Ångrar att inte började träna när jag var yngre :( KAnske jag inte hade blivit så stor som jag varit.
 
Det började när jag var cirka 30 år och kommer ihåg när vågen stod på 72 kilo och jag tyckte det var riktigt illa men sedan blev jag gravid och vägde 90 kilo som mest i graviditeten. Efter det har jag pendlat upp och ner börjat lite sporadiask träning för att bränna kalorier och med det tappa vikt. Var någon gång nere på 68 kilo på mitten av 90-talet men har efter varje viktnedgång gått upp igen och då lagt på några kilo till.
 
Misshandlat min kropp verkligen och nu bjuder jag på en bild från Aruba 2013 som är en av de hemskaste och som Ingemar visat mig efter att jag gått ner.
 
 
Sorgligt va? 
 
Att träna bara för att känna att jag mår bra av det är befriande och jätte härligt. Trodde nog aldrig att jag skulle känna så.
 
Idag när jag joggade och känner att det inte är jättejobbigt men ändå lagom ansträngande tänker jag att det vore varit bra om jag från det att jag var trettio gjort det minst två gånger i veckan hade jag inte behövt komma upp i den här storleken.
 
Livet är så mycket bättre nu.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: josefin

Wow vilken resa! Du är verkligen en inspirerande kvinna! Kommer loppisen att ha öppet något mer detta år? Var där en sväng nu på östgötadagarna och tyckte att det fanns så mycket fina saker som jag ångrar att jag inte köpte såklart.

Mvh

Josefin

2015-09-06 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0