I lugn och ro



Nu blir det bara mörkare och mörkare men Ingemar får fler och fler idéer om olika ljussättningar och lägger mycket tid på det när han orkar.
 
Vi pysslar lite inne också, vill inte ha för mycket grejer men när jag kollar på olika inredningssajter finns det så mycket fint men jag försöker verkligen låta bli att införskaffa. Låter bli att handla överhuvudtaget, i alla fall till mig själv för snart blir det julklappsinköp. Men den här påshyllan från Norrgavel klickade jag hem och den är så fin och praktisk.
 
 
 
 
Glöggen är nu första gången silad och står nu för att klarna, får hälla om den en gång om dagen i några dagar för att få bort så mycket grummel som möjligt. 
 
 
Nästa helg blir det en tur till Malmö och träffa Ines med familj. Ska till Köpenhamn och gå på julmarknad och dricka någon eller några öl.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0