Årskontroll

 
I måndags var jag på ett årskontroll efter min GBP.
 
Sköterkan som jag träffade tyckte att resultatet var långt över förväntat. Jag ligger en bit under kurvan för vad som är vanligt att personer går ner efter ett år. Muskelmassan och fettmassan i kroppen låg på riktigt bra värden.
 
MEN
 
Eftersom jag sista tiden har haft en del problem med att äta, vilket jag ändå tror beror på min nuvarande arbetssituation vilket gör att stressen är högre än normalt. vill hon ändå att jag pratar med en läkare. Läkaren får då ta beslut om det behövs gå ner och kollas vid magsäcken så det inte är något galet. Fick en telefontid till i första veckan på mars. 
 
Innan första veckan på mars tror jag att det har lugnat ner sig och vi kan gå vidare och jag kan äta mera normalt. Efter den veckan kommer den efterlängtade semestern, två veckor med avkoppling på en solig vit strand med turkost vatten.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Hoppas allt är ok och det blir bättre när stressen lugnar sig

2015-02-25 @ 04:49:35
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0