Uppehåll

 
Jo, man kan tro jag slutat träna men för tillfället går det trögt. Har ett nytt uppdrag på jobbet som tar massor med tid och jag behöver jobba som en besatt för att få en massa klart innan jag tar min efterlängtade Arubasemester.
 
Har träningsväskan i bilen och tänker att jag ska komma ifrån någotlunda skapligt från jobbet någon dag men när jag sätter mig i bilen efter jobbet vill jag bara hem.
 
Har haft lite svårt att äta också nu ett tag och det beror troligen på stressen jag är utsatt för. Äter många gånger alldeles för fort och dumpar då. Tycker det blivit lite bättre sista dagarna, försöker också se till att få i mig vatten i massor.
 
Så vill jag ha vår, vill ha bort den här vintern och börja leva igen.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Våren är på väg. När du kommer hem från Aruba har den kommit. Var rädd om dig och ta det lite lugnt.

2015-02-13 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0