Köpstopp

 
Januari har inte många dagar kvar och när februari infinner sig sätter mitt köpstopp in.
 
Försöker göra så varje år, att februari är den månaden när jag inte handlar mig något nytt och verkligen försöker klara mig på det jag har. Både med ekonomiska aspekter och av miljöbesparing.
 
Jag har allt jag behöver, tror jag. Det som får inhandlas är naturligtvis mat men även här håller jag igen.
 
Februari kommer att vara en arbetsmånad med massor med jobb eftersom jag fått ett nytt uppdrag och jag kommer inte ha tid att vara på shopping :)
 
I mars kommer jag att shoppa eftersom jag då är i mitt paradis Aruba och det finns en hel del fina affärer där med märkeskläder som jag behöver ;)
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Ser fram emot fotokavalkad på alla snygga kläder från Aruba :-)

2015-01-31 @ 06:15:29
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0