Sju veckor kvar

 
Har riktiga Ilandsproblem.
 
Om sju veckor åker vi till Aruba och jag har inga badkläder. Har börjat söka på nätet men det är skitsvårt att hitta något. Dels vill jag inte betala en förmögenhet och så är det svårt med storlek. 
 
Jag vill ha en behå som håller brösten på plats och på plats menar jag i behån. Mina bröst har blivit mera ormliknade och slingrar sig ;) 
 
Tänker ta ett varv på stan nästa helg för att gå till Bodyline och kolla, behöver nya underkläder överhuvudtaget. Kanske kan jag få Emma med mig som smakråd.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ska leta i gömmorna om det kanske finns nån bikini...

2015-01-18 @ 23:39:00
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Kolla Ellos de har massor av olika BH- modeller till sina bikini.
Bon Prix har fina också.

Svar: Klart jag har kollat Ellos men tycker inte det finns något som ser ut att hålla dem på plats och de som jag kan tänka mig finns inte i rätt storlek
Gunilla Kalered

2015-01-19 @ 13:55:17
Postat av: Anna

Jag såg här i Nyköping att Twilfit hade tagit fram bikinis.

2015-01-19 @ 20:45:43
Postat av: Svågern

Bli naturist. Billigast.

2015-01-21 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0