Att fylla garderober

Det är svårt att låta bli att shoppa nu när det är sommarrea.....

Dessutom har många av mina kläder blivit förstora och jag behöver nytt 😊









Allt har jag inte köpt idag, bara byxorna och jackan...just det örhängena. Det höll på att bli ett par vita jeans (långa) men prislappen var fel när jag kom till kassan. Ordinarie pris var 949, prislappen som satt på visade 299 och datorn vid kassan sa 649. Ville egentligen väldigt gärna ha dem men kanske jag hittar några billigare i rean.

Klänningarna är tänkta till ett bröllop men har inte bestämt mig för vilken jag ska ha ännu.

Kommer att rensa ut mera kläder ur min garderob och ta till loppisen, vore bra om ni kan tipsa om att det finns riktiga fynd i klädväg för det har varit segt ännu i år med klädförsäljningen. Skulle kännas väldigt bra att de kom till användning.

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättefina kläder!
Hoppas få se dej i någon av de fina klänningarna på onsdag! Jag o barnen kommer i alla fall, får se hur det blir m Putte, han har det tufft just nu o jobbar sin sita vecka innan han har semester.

Jag måste åka hemåt vid 17:30 redan, pga av träning sen 18:30
Puss

2015-06-27 @ 15:24:40
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0