Det är som det är



Midsommarafton är över och jag har haft en mycket trevlig, rolig och njutbar midsommar trots att vädret varit sämsta tänkbara och Ingemar var hemma eftersom han haft feber i nu två veckor.

Jag var hos Svenmans tillsammans med vänner och vi satt i deras lusthus, där det eldades i kaminen så att handväskor glödde. 😎

Intog ingen alkohol förutom att jag smakade på några klunkar av olika öl som andra drack. Skönt att kunna köra bil hem i ruskvädret.

Har inte bloggat på ett tag för att jag mest haft negativa tankar och dessa tankar kan stanna där de är och är onödiga att sätta "på pränt".

Det som är mindre bra är att magsåret troligen inte är läkt, har samma symtom igen och varit i kontakt med läkare och väntar nu på en ny gastroskopi. Fick börja äta magsårsmedicinen igen så nu är det bättre. 

Ingemar har legat i soffan i pendlande feber, hostar och är allmänt nedsatt. Vet inte om det beror på bromsmedicinen mot MS men troligen gör den att det tar längre tid att bli frisk. Det har nu varit så i två veckor.😒Renoveringen här hemma står därför stilla. 

Men tapeter är på plats och jag har köpt ett nytt köksbord och stolar. Golvet är inte riktigt klart och det saknas lister.

En gardinstång av tre har Ingemar orkat sätta upp för att det ska vara lite trevligt vid matplatsen.



Har förhoppningar om att det snart ska vara klart.

...Nilla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0