Smäktande vindar


Oj vad den här resan kan bli dyr om jag inte håller igen lite. Finns galet mycket fina kläder och habegäret är stort

Var ett varv på Tommy H och där fanns flera skjortor, klänningar, tröjor och jeans.de hade några plagg som var nedsatta med 50% och där hittade jag den här skjortan, kommer bli jättesnyggt till jeans. Betalade 40 dollar som blir ungefär 350 kr.

Nu är klockan här nere 5.20 hemma är den då 10.20. Jag sitter på balkongen och dricker kaffe och hör hur vågorna slår in mot stranden. Tänker snart ta en mini frukost och sedan ut på en joggingtur för att få bort lite rastlöshet i kroppen.

Resten av dagen ska sedan solen få skina på min kropp, fast mest skugga.

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Therese

oj vad underbart det låter!

2015-03-10 @ 11:14:12
Postat av: syster yster

Oh vad härligt här skiner solen men det blåser storm. Nästa gång du åker ska jag med.

2015-03-10 @ 13:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0