Spara pengar


Sitter på balkongen och klockan är här mellan halv sju och sju. Dricker kaffe och tar en liten skål med yoghurt, vi äter frukostbuffé senare och jag tänkte låta Igge sova länge.

Dagarna bara går och vi gör ingenting. Vi har planerat åka ut till en ö där det går flamingos men vi får se. Har även tänkt hyra bil men ...... Inga måsten.

Två tidiga mornar har jag varit ute och joggat cirka tre kilometer och det är jätte härligt med havet som utsikt.




Klimatet är underbart, varmt men inte för varmt och det blåser ganska kraftigt men inte störande, det blåser i palmerna men det är lä där man ligger förutom lite fläktande, kan inte vara mera perfekt.

Nja ibland när vi badar får vi ta sats mellan vågorna för att inte slås ikull, men annars härligt att guppa runt i havet som är så lent. Känns som om det är fullt med mjukgörningsmedel.

Jag har inhandlat ett par jeans och Igge två par men vi är inte klara på shoppingpunkten ännu. Tyvärr kan vi inte ta med så mycket hem på grund av vikten på resväskan. 

Det är värt att spara pengar för att sedan kunna åka hit och det kommer jag att fokusera på när jag kommer hem.


...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0