Malmö

 
Nyss hemkommen från en tripp i Malmö.
 
Var barnvakt till Ines medans Madde jobbade på lördagen, gick hur bra som helst. 
 
Ska snart åka in till Centralbadet och köra ett träningspass Bodyvive som jag provade förra söndagen, var riktigt kul och jag hade träningsvärk sedan i flera dagar. Men nu så på det igen.
 
Behöver jobba med mina armar som inte är så snygga och faktiskt börjat kolla lite på vad en operation kostar för att snygga till dem, känner mig väldigt obekväm i ärmlösa klänningar och linnen. Kroppen är ganska skrynklig för övrigt också men det stör inte mig så mycket. Men det kostar en hel del, ja cirka 50 tusen...... Men jag fyller ju år i veckan så det kan vara en bra födelsedagspresent :)
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0