Utmaningar, drömmar och lycka

 
Vilken berg och dalbana min energi åker. Från att ena stunden vara full av ork till att nästa stund känna mig helt tömd. Men antar att det är det som är livet.
 
Nästa helg drar jag till Malmö, åker på fredag morgon med tåget, hem på söndag. Förövrigt har jag inte någon resa planerad vilket är ovanligt för mig. Tittar efter någon tripp till Venedig, Rom eller Barcelona. Det är de städer som maken vill till...eller som han kan tänka sig för egentligen tycker han att vi ska vara hemma och spara pengar till att fixa i huset. 
 
Idag ska jag till Centralbadet och prova på ett gruppass som jag inte riktigt vet vad det är men känner att jag behöver prova något nytt, blir säkert bra. Tänker även säga upp mitt gymkort som jag har på Nordic Wellness. 
 
Nordic Wellness är ett bra gym men eftersom jag sällan är där blir det dyr träning och jag fokuserar mera på yogan nu. På Centralbadet finns det tio-kort vilket nu är en fördel för mig som är periodare i träning.
 
Ska även prova på Kundaliyogan på Kavitas på tisdag, lite nyheter för mig nu alltså.
 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0