För en gångs skull nöjd

Söndag 54/150 joggning
Måndag 55/150 militärträning

Träningen igår var verkligen en utmaning. Den kallades 300 och gick ut på att först springa 1 kilometer, efter det göra tio armhävningar, tio situps, tio rygglyft, tio upphopp, tio utfall på varje ben och tio berbis. Sedan börjar man om och springer en kilometer och gör övningarna igen och detta i fem varv.

Alla hade lite olika hastigheter och jag tror att när jag gjort tre varv var nog de första klara. När jag gjort fyra varv var det inte många minuter kvar av passet och många var klara och nästan lika många hade gett upp.

Men envis som jag är sa jag till tränaren Kim att jag drar ett varv till och stack iväg. När jag sprungit och gjorde övningarna var det en kille som hjälpte mig med att räkna och pushade på.

Passet efter mig hade precis börjat och när jag var klar applåderade hela den gruppen åt mig. Kan vara så att ingen i den gruppen gav upp för de skulle göra samma pass 😜.

För en gång skull var jag nöjd med mig själv men det är klart.... Jag kunde varit snabbare 🙄😳😜

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0