Startat Millitärträning

 
40/150 millitärträning
41/150 millitärträning
 
Lovar att det bränner i benen ikväll efter andra passet av millitärträningen men roligt är det.
 
Det är riktigt jobbigt och det finns verkligen förbättringsområden. Vi började i måndags med att göra ett test som vi sedan ska göra om efter dessa fyra veckor.
 
Vi började med att springa/jogga i tolv minuter och fick då räkna hur många varv vi gjorde under den tiden. Jag gjorde fyra varv och jag hoppas kunna göra fem varv.
 
Som andra del var det armhävningar vilket jag är värdelös på, kan egentligen inte göra en men gjorde 12 stycken lite halvdana och målet jag har är att jag ska kunna göra 5 riktiga.
 
Efter det var det Burpees vilket jag inte heller klarar riktiga men gör så gott jag kan, fick ihop sju stycken.
 
Plankan stog jag i 1 minut och sex sekunder, skulle klara längre om det inte gjorde ont i ländryggen. Sist gjorde vi sitt-ups och det blev 12 stycken på minuten. 
 
Jo då det finns att jobba på!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0