102/150

I fredags ringde försäkringskassan igen och vi redde då ut ett och annat. Det slutade med att min 50 % sjukskrivning blev beviljad. Tack för det.

Har sedan mest vilat men idag tänkte jag att nu får det vara nog och provade på mitt gamla yogapass. Klarar inte av att följa hela delen eftersom en del pose är stående på båda eller en fot men då gör jag armhävningar och sittups. Flera av övningarna får jag Fuska lite efter som rörligheten i hälen är som den är.

Tydligen behålls solbrännan i gips för min ena fot är helt vit och den andra brun

Såren är riktigt fina och kliar inte alls nämnvärt.

Har gåtränat en del på eftermiddagen och gick ut på trottoaren utanför bara för att få luft. Satte mig även i bilen och kände efter hur det känns att trycka ner kopplingen, funkade bra och jag tror nog jag kan köra om någon vecka, ja om det inte nu blir något bakslag.

Tänker försöka gå lite med kryckorna ute nu varje dag, ja sådär tio tjugo meter, inga långpromenader inte men behöver luften och stärka upp. Tror det funkar bra med kängorna på för de stödjer upp fotleden bra. Jag kommer säkert vara lite rädd för att göra feltramp och vet inte hur jag ska jobba med den rädslan.

Mår så mycket bättre när jag får röra på mig 😊

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0