113/150 simmat

Tänkte vara på badhuset före klockan sju i morse men det var alldeles för svårt att gå ur sängen i morse. Vanligtvis brukar Ingemar     serva med kaffe på morgonen men eftersom han jobbat färdigt för i år gick han inte upp vid vanlig tid, dålig service.


Hur som helst var jag ändå där före halv åtta och simmade 800 meter. 

Det var samtidigt några söta tanter som simmade samtidigt och de tjattrar med varandra hela tiden och simmar i bredd. Lite irriterande när jag möter dem eller simmar om dem. De har varit flera gånger samtidigt och idag hörde jag att de pratade om att de hållt på att simma sedan åttiotalet, tror nog att de dessutom är runt åttio år. Men hur mycket har de då att prata om????

De sitter sedan i bastun och pratar och då om diverse herrar som de sett i bassängen och då ganska hämningslöst. Även om de är irriterande blir jag samtidigt road av dem 😝 

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0