Bakslag

Jag ångrar att jag bröt foten.....

Igår ringde försäkringskassan mig och ifrågasatte varför jag inte kan jobba heltid. Jag försökte förklara men hon var bara taggig och lite otrevlig. För att få resor till jobbet måste jag ha ett läkarintyg på att jag är helt sjukskriven. Vi får se om hon hör av sig idag igen.

Efter att FK ringt blev jag lite stressad och började träna rörligheten i foten. Tog i lite för hårt (läs mycket) och fick sedan en sådan värk, blev tvungen ta en morfin för att inte bli galen.

Grejen är den att jag vill kunna köra bil för då blir allt enklare. Dessutom är det skönt att få sträcka ut och det känns bra medans jag gör det men tydligen blir det surt efter.

Trots att jag hatar att simma tror jag att jag ska börja med det om några veckor, bara för att göra något. Får se hur det blir.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0